wtorek, 22 listopada 2011

22 listopad

Kochanie chcę Ci pokazać jak bardzo Cię cenię, jak bardzo się dla Ciebie poświęcam. Chcę żebyś zobaczył jak bardzo pragnę z Tobą być już na zawsze. Zobacz jak dobrze mnie rozumiesz.. zobacz jakie znaczenie mają dla mnie Twoje słowa.. Nie tylko Ty jesteś wierny, zobacz moją cierpliwość podczas kłótni..
Chcę Ci pokazać jak bardzo zależy mi na Twoim sercu i jak nienawidzę być daleko od Ciebie. Na zawsze  w pamięci chcę zachować tą chwilę, gdy nie mówisz mi jak powinno być.
Uwielbiam Cię - i to jest wszystkim co mam teraz w swojej głowie i  nie mogę tego zatrzymać bo myślę o tym w ciągu dnia i każdej nocy.
Uwielbiam jak na mnie patrzysz. Nigdy nie będziesz potrzebował dwóch, bo zostanę Twoim numerem 1. Wtedy inne dziewczyny staną się zwyczajne. Wiem, Ty wiesz, Jestem tą jedyną. Jestem cała dla Ciebie.Nigdy prze nigdy Cię nie zawiodę. I muszę Ci powiedzieć dziękuję, bo nigdy nie okażę wystarczającej wdzięczności..
Wykorzystam ten czas, by pokazać Ci ile dla mnie znaczysz. Bo jesteś wszystkim czego potrzebuję, żadne pieniądze nic dla mnie nie znaczą, nic nie oddadzą i nie opiszą uczucia, które jest między nami..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz