środa, 23 listopada 2011

23 listopad

W mojej duszy toczy się wojna. Staram się wybrać to co jest dla mnie najważniejsze. Z głębi serca słyszę głos niosący Twe imię. Podpowiada mi ,że jesteś godzien tego wszystkiego. Umysł porusza moją dłonią pisząc w powietrzu ,,To On wygra''.
Gdy wygrasz tą wojnę , podejdź do mnie. Chwyć mą dłoń, spójrz na mnie w taki sposób w który nie patrzyłeś na nikogo innego. Spleć swoją duszę z moją , bądź zawsze przy mnie, oddaj się w całości. Całując miej w myślach tylko mój obraz, będąc daleko tęsknij jak dziecko za swoją ulubioną zabawką. Potrzebuję Cię w niepojęty sposób , bądź mym powietrzem bez  którego nie mogłabym żyć. Starając się , doceniając , sprawisz że urosną mi skrzydła , dzięki których poczuję się jak prawdziwy Anioł. Oplotę Cię skrzydłami i stworzę własne niebo w którym będziemy tylko MY. Chcę czuć że jestem tą jedyną , najwspanialszą , najcenniejszą , Tą dla której oddasz życie bez mrugnięcia oka. Spraw by w moim umyśle pojawiła się pewność , że zdołasz mnie kochać w niewyobrażalnie silny sposób, który sprawi że już na zawsze będziemy razem ...
Przyszedł dzień w którym poznałam istotę ze snów- Tak to Ty. Moje wnętrze przepełniła radość , która eliminuje zło tego świata. Najlepszym sposobem podziękowania będzie odwzajemnienie i spotęgowanie tych uczuć które sprawiłeś. Nadszedł dzień w którym wiem czego tak na prawdę chcę. Czuje się jak spragniony kwiat który potrzebuje wody, lecz dla mnie tą wodą jesteś właśnie Ty ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz