sobota, 19 listopada 2011

19 listopad

To było zbyt piękne żeby mogło być prawdziwe.. Prędzej czy później musiałam wyjawić prawdę. I tak zbyt długo się z tym zbierałam. Zawsze miałam to na końcu języka, ale brakowało mi odwagi. W końcu nadeszła ta chwila. Nigdy sobie  nie wybaczę tego, że zrobiłam to w taki sposób., że nie powiedziałam tego na samym początku.. może byłoby mi łatwiej? możliwe.. przynajmniej nie skrzywdziłabym tej drugiej osoby. Jednak nie mogłam dalej udawać, bo to by było nie fair. Mam o to do siebie żal bo czuję, że to już jest koniec... To co tak długo budowałam razem z nim i wiązałam z tym plany  z dnia na dzień tak naprawdę się rozpadało... Chociaż w głębi duszy miałam nadzieję, że mi wybaczy.. Nie wiem co bym zrobiła będąc na jego miejscu. Mogę sobie tylko wyobrażać jak on się teraz czuje.. Boże... pomoż  mu zrozumieć jak bardzo jest mi z tego powodu przykro.. Bardzo chciałabym cofnąć czas...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz